søndag 3. april 2011

Loppe tiden er her..Jeg fant jeg fant..

























Kan bare ikke helt beskrives hvor bra jeg har det her. Selfølgelig savner man hjem innimellom, til venner og familie..til mødre man har delt alt med de siste mnd osv...men...Jeg har det fantastisk bra her, å guttene stooor koser seg. Idag er det regn her, noe som faktisk er litt deilig. Men denne helga har vært så varm som norsk sommer..helt serriøst..(kunne faktisk sola meg i bikini hvis jeg ville...) Å på sånne varme dager dukker det loppe market opp..(noe som gjør at det kribler i min mage)..Jeg var på to stk Floh Market her på lørdag, men fant ikke noe særlig...Men så fikk jeg med meg Sven innom et bil verksted som jeg har gått å siklet på en lampe i vindu siden vi flytta hit. Å det viste seg å være himmelen for meg...Han var en ekte skrot nisse som jeg fikk med meg litt krims og krams fra. Nesten alt på bildene over er fra han.De øverste er fra min stue..Skal legge ut fler fra huset vårt, så dere får et lite innblikk hvor det er vi befinner oss...Men tilbake til skrotet jeg finner.. hvis noen er intressert i noe fra bildene så gi meg ett hint..Jeg kan samle opp å kjøre opp til Norge en gang.. Håper dere liker tingene..FOR DET GJØR JEG..Jeg bare eeeeelsker den blå-grå metall lampa...Tenk deg den over kjøkken bordet, med en gul stoff ledning.. Eller de store metall kofferter med farga rulle hjul på fks..I like, I like....

3 kommentarer:

  1. Helt konge Randi. Bare å fylle opp bilen din. Jeg skal handle av deg. RÅtt!

    SvarSlett
  2. SMEEELT!! De brune skinnstolene!! jaaaa Randi....<3 Savner deg masse masse, men supergøy å se at du koser deg med loppefunn... kjenner blodet boble, blir helt utafor! hehe... :)

    SvarSlett
  3. Haha...Melissa, du er søt. Ja, koser meg med loppe funn vettu.Å Elin, den er grei..Jeg skal fylle opp!!

    SvarSlett