mandag 11. april 2011

Noen bilder fra vår hverdag..




























7 kommentarer:

  1. Åhh Randi. Det ser jo helt fantastisk ut. Du må vel være i drømmeland? Får helt vondt i magen å tenke på at det går ann å kose seg sånn...sol og sommer. Vu hadde vår første smakebit på vår nå i helgen...digg, men det kan IKKe slå dette. Kos deg så masse du bare klarer. Så koslig å se dere alle sammen. GLeder meg til å se dere LIVE igjen i norge. PS: kunne ikke la være å se at vesten var i bruk...tommel opp!

    SvarSlett
  2. Ja, har det så fantastisk deilig om dagen..Nyter strålene..Vi kommer til Norge nå på onsadg..kun 2 dager igjen av sommer og sol..hehe, så da sees vi på Brunstad vettu..Gleder oss. Ja, vesten er i bruk, å alle skryter av den..Du er bare en ekte kunstner Elin..Takk og takk..Hils.Stor klem fra lille søstra.

    SvarSlett
  3. Så deilig! Stolte Ted på hesteryggen :) skjønner godt dere koser dere om dagen- ser jo helt nydelig ut :)

    SvarSlett
  4. Syntes guttene har blitt store siden sist jeg... Jeg håper ikke de glemmer oss her i Fredrikstad helt... Du må minne de litt på at dere hadde det ille bra her å da... :) Kom på kanskje jeg skulle oppdatert min blogg litt å snart!

    SvarSlett
  5. Gjør det..Hadde vært veldig koslig for oss Ida...Seff glemmer vi ikke fredrikstad..Det er jo oxo ille bra.. Guttene blir større ja, å Ted hermer etter alt tysk han hører..morsomt.. Leon er litt mer sjenert.. Å mamman ennå værre. Spørs om jeg lærer noe i det hele tatt..

    SvarSlett
  6. Så sykt skjønne...morro å følge med.ser jo helt sykt digg ut i sveits...savner guttene.gleder meg til å komme ned på besøk.takk for at du legger ut bilder...er så morro å se dere.guttene har blitt store ja..morro for se å se og prøve nye ting..stor klem fra tanta i england(",)

    SvarSlett
  7. <3 det som er så bra meg deg er at du hører på meg når jeg sier at du må fikse bloggen. :P

    ellers kommer det fortsatt litt på mail, det er best for folk :)

    -t

    SvarSlett