onsdag 6. april 2011

Ønsker meg ett verksted...

 Glass lampen har jeg laget av gamle lampe glass fra henge lamper.Kjempe gøy å lage...
 Stigen har jeg kjøpt på loppa for 30 kr...Funksjonell som magasin holder...
 Tre kasse for bamsene til ungene..funnet på loftet til Edwin..Kommode..opprinnelig brun, men den skulle bli brendt, men jeg reddet den, å fikset den opp litt. Tok døren foren vekk, malte, pusset å laserte den..Brukes til alle lekene til barna...Siden vi ikke hadde ett lekerom, var det fint å kunne rydde det vekk om kvelden..
 Hylle laget av driv-ved...Enkel og sjarmerende..
 Enda en kasse jeg fant hos Edwin...Akkurat passe til to magasin på langs...Veldig gla i den...Mangler kansje rulle hjul...når jeg ser den nå..
Maleri av Leon...Kjempe stolt mamma....

.Jeg ønsker meg ett lite verksted jeg kunne male å fikse litt...Jeg har så mange ideer inni hodet, at det noen ganger blir litt slitsomt, så det hadde vært deilig å fått litt utløp innimellom. Ett sted jeg kunne male med ungene på lerret...det hadde vært konge..Har prøvd ett par ganger hjemme..Men med den antikk hvit stoff spisestue, blir det litt stressende.. Så ett rom vi kunne `lekt´oss litt, uten så tenke så mye på søl hadde vært diiiigg.

1 kommentar: