onsdag 6. april 2011

"Mamma? Har jenter rosa bæsj??"

Lille Leon begynner bli ganske stor. Å spør om en hel del masse rart. Hva svarer man??....Her om dagen skulle han på do å satt der i sin egen verden å tenkte....Så kikket han på meg med sine blå uskyldig øyne å sa "mamma? har jenter rosa bæsj?"..hahaha...Hva skjer?? Hvor kommer sånt fra??..Han er en skikklig tenke-gutt...Sitter å undrer på ting. Men hva svarer jeg??.." nei, den er akkurat lik guttenes, å den lukter heller ikke blomster.."
Kan jo merka at han lengter litt hjem innimellom. "Mamma jeg vil hjem til vennene mine"...Eller "kan vi dra til Brunstad hvor alle vennene mine er"..Så skjønn.. Gabriell blir oftes nevnt her..Det var jo liksom bestevennen hans der hjemme. "Kan vi ikke dra til Gabriell idag mamma?"..Ehh...`nei, det er litt for langt vennen...`, men det blir ikke sånn godtatt..`Men vi kan jo bare fly?`...Han er jo så søt. Jeg syns det er kjempe gøy han begynner bli større, å få litt mer kontakt..Selvom han er ekstremt trass for tiden, er det jo med i utviklingen det å..Så da er det jo en utfordring å ta det riktig..Det kjenner sikkert enhver forelder som har barn i den alderen..

Vell...ha en riktig fin dag alle sammen..klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar