onsdag 30. mars 2011

Vi har det så braaa...















Såh...Da var jeg på nett igjen, å skal prøve oppdatere dere så godt jeg kan. Vi har det helt fantastisk, selvom overgangen er en smule større enn jeg hadde ventet. Å vi har nesten opplevd sommeren allerede. Solen skinner, å i hagen vår blir det veldig varmt, så vi har allerede luftet tærne, å blitt litt solbrendt i kinna...deilig!! Jeg og Sven har vært en dag å stått snowboard i Østerrike, MAX digg. Ellers er det også hverdag her...Å jeg tenker på dere der hjemme, men dere går jo ingen sted..så vi kommer til Norge 13.april..Allerede påske..Tiden flyyyr, å det tror jeg dette året kommer til å gjøre også..

1 kommentar:

  1. Å Er det mulig såååå deilig det ser ut.. Skulle gjerne vært der nå... :) Her går alt sin vante gang... Kos deg med nye eventyr mens du kan...

    SvarSlett