tirsdag 1. mars 2011

Ukene flyyyr..

Det begynner å nærme seg tiden vi skal reise til det store utland.. Jeg begynner få magetrøbbel å hode mitt fylles opp med ´det må jeg huske´..-har vi pakket det?..Finnes det i Sveits?, eller skal jeg handle med herifra?..trenger jeg malesakene mine?..hvike skåler og kopper tar jeg med? Hva med leker?..Er saken på Nav behandlet snart?..Vi må ha nytt Pass til Ted..Jeg må vaske ut skaper på kjøkken og bad...phu..hodet mitt sprenger snart, det skal bli deilig å sette seg på fly, da er vi liksom igang.. Blir utrolig spennende. Jeg er nok veldig heldig som får oppleve noe sånt..Jeg er jo ikke akkurat noe A4 menneske, å trenger litt ekstra innputt..Så ett lite eventyr passer meg utmerket. Igår måtte jeg få litt utløp for en smule kreativitet...å malte ett bilde...Å det virker som om Leon og Ted også trengte litt utløp idag...Våknet til maling utover i spisestua..(Ja, jeg skulle selfølgelig stått opp når de gjorde det...men...)..Så de har kost seg med lilla og turkis maling..utover stoff stoler..hehe.. Ellers koser jeg meg masse med mine to skjønne. Kan liksom ikke få kost nok med de..(knus-kos).. Såh.., da får vi fortsette å pakke..

2 kommentarer:

  1. Å nei.... :) De assa... Like kreative som mamman.. Lykke til med all planlegging...

    SvarSlett