torsdag 17. februar 2011

Ting jeg blir glad av å se på..











Jeg er helt avhengig av å ha mange glade farger rundt meg. Skålen med en søt fugl på fant jeg på ett loppe market i Sveits, den kostet meg 10 kr, syns den var riktig søt.

Vi er akkurat ferdig med kjellern vår, å det har blitt så fint, nesten synd å flytte herifra nå..Trappen kjøpte vi på Finn å pusset opp.

Det blå bildet har min lille søster Birgitte malt, å jeg er helt forelska i det..

Det turkise metall skapet fant jeg for ett par mnd siden da jeg tilfeldigvis var i ett mekanisk bil- verksted..DET SMILTE SÅ PENT TIL MEG, å det det sto "RANDI" på det..(Iallefall i mine øyne), så det fikk jeg med meg for 200 kr....Lucky me;)

3 kommentarer:

  1. Det var helt rått det dere har fått til i den kjelleren... Lunt og koselig men samtidig litt rått og store kontraster! DU ER FLINK DET ER DET INGEN TVIL OM!...

    SvarSlett
  2. Takk, du er da riktig søt. Syns selv det ble veldig bra..Kunne godt tenke meg å jobbe med sånt på heltid..Da kjenner jeg liksom at jeg lever..hehe;)

    SvarSlett
  3. ..blir gjerne din første kunde Ü - Virkeli fått kjelleren i samspill med resten av leiligheten, dette kan du! Gleder meg til å følge deg og guttene dine fremover. Kisses, Maria F.

    SvarSlett