mandag 15. august 2011

Back again!!

Vell...Jeg rødmer nesten av å skrive her kjenner jeg..Ikke vært særlig flink med oppdatering her, men er ikke det første jeg prioriterer på deilig sommer dager.. Har hatt en fantastisk vår å forsommer, å heldigvis ikke så altfor varm sommer. Når solen skinner her, ER det virkelig varmt..Det steker, å vi renner..MEN...Nå er det jammen begynt å bli Høst..Kan merke på vinden at den er en smule skarpere, å man kan sitte ute om kvelden med bål og teppe rundt seg..Er ikke tanken på høsten litt deilig??Når man har gått i bikini å korte shortser hele sommern..Pakke seg inn i en deilig varm ullgenser, se nye deilig farger i butikkene..Sitte inne mens regnet pisker på rutene..MED GOD SAMVITTIGHET..Man har jo ikke god samvittighet når solen skinner, å man sitter inne å maler??Hmm...iallefall ikke jeg..Så nå har jeg dratt frem litt tegnesaker for det kribler etter å gjøre noe kreativt. Det er så lang tid siden jeg satt med sånne ting..Men Leon og Ted syns også det er gøy, så da har vi to fluer i en smekk..Å det er vell det man kaller KVALITETS TID..
Å ellers har vi det veldig bra her nede..Å man skal slett ikke bli overrasket om vi blir boende her.. Guttene stooor koser seg, med mange andre barn i samme gate, å masse spennende aktiviteter i nærmiljøet. De har sluttet med sutten, noe hu mor er veldig stolt over.. Vi har lenge snakket om hvem som trenger sutten mer enn de, å de ville gi den til tigern..?? Ikke vet jeg om tigern trenger den, men etter å snakket om det i noen uker, bestemte vi en dag, å forbredte de på at de kun hadde en natt igjen med sutten, å når dagen var der, var det ingen problem. De kastet den vekk uten å klage, å har nesten ikke nevnt den ettepå...Noe jeg trodde var UMULIG..De var så avhengig begge to..Men nå er den borte, å dagene inneholder 70% mindre sutring..hehe..Neste prosjekt er flaska.. ! Så starter jo skoler å ferien er slutt..Så ønsker jeg en deilig høst, med masse tur i fjell og mark, å masse kos inn under ull-teppet;)

2 kommentarer:

  1. Er så enig Randi. Det er deilig med høst nå, men for oss i Norge så er det faktisk litt for tidelig med kald luft og ulltepper. Vi er underærnærte på sol og varme. Tenk deg en tur til Karibien et par uker. DET HADDE VÆRT DIGG! Men det er nok bare i drømme man reiser dit.
    Koslig å høre at dere har det så fint. At guttene blir store og slutter med sutten er jo bare digg for dere. Da er gutta blitt store altså....koslig da.
    I morgen er det skolestart for Isak og Hermine. Første skoledag for Hermine. Mor og barn er veldig veldig spent. Hun er jo så liten - vimsete - rufsejente - håper det går bra da. Hun lar seg nok ikke pelle på nesa... Hehe....Hils alle kjente. Vi savner dere og håper dere snart kommer på besøk. Besteste bestesøstra mi....er så inderlig glad i deg og dine! Stor klem.

    SvarSlett
  2. Nåh...Nå fikk jeg en tåre i øyekroken...Ekstra koslig når du skriver litt her..
    Herminemor...Shit hun blir stor..Du har bare en som ikke går på skolen Elin..hehe..Tiden går så fort, skjønner jeg må benytte tiden med mine to enda bedre!!..Sven har vært i Norge i 10 dager nå, så vi gleder oss få han tilbake..Rart med det, litt sånn rart å være i ett ´fremmed´land alene..Igår var vi i byen å skulle kjøpe Spiderman pysj til gutta..Så ble lommeboka mi stjålet..sååå kjipt..Så da hadde jeg alle kort..parkerings kort å alt der..Så føler men seg litt hjelpesløs..hehe. Yes, men ellers har vi det så bra. Igår fikk Leon noe godteri å var på vei ut døra for å dele med Hermine og Frikk...Trodde han var på Brunstad eller no..heheh.. Hils alle sammen da, å gi Hermine en ekstra klem fra meg;)

    SvarSlett